In november gratis screening bij uw NCA-Chiropractor

Hebben kennissen, familieleden of heeft u zelf bijvoorbeeld rugklachten, nekpijn, of hoofdpijn? Noteer de ‘Dag tegen Rugpijn’ 3 november dan vast in uw agenda. Op deze dag komt Chiropractie Nederland in beweging. We willen laten zien dat wij mee kunnen werken aan vermindering van volksziekte nummer 1: rugklachten!

Er worden o.a. rugscreeningsdagen gehouden. Uw NCA chiropractor biedt u de mogelijkheid om uw rug/bewegingsstelsel gratis en vrijblijvend  te laten beoordelen op de aanwezigheid van mogelijke functie problemen.

Wanneer biedt chiropractie mogelijkheden?

Een groot deel  van de patiënten komt met rugklachten, van algemene lage rugpijn tot bekkenpijn, ischias en hernia. Tevens behandelt de chiropractormensen met nekpijn, hoofdpijn, migraine, pijn tussen de schouderbladen,  pijn in de ledematen, maar ook  bij gewrichtsslijtage kan er vaak verlichting gerealiseerd worden. Kinderen en baby’s worden steeds vaker door de chiropractor gezien. Hiervoor zijn specifieke lichte behandelmethodieken.

Screening wat houdt dit in?

Op deze dag kunt u geheel vrijblijvend 1 op 1 met een chiropractor kort uw klachten bespreken, ook is er de gelegenheid om, indien gewenst,  de stand/functie van de wervelkolom te laten beoordelen. Op basis hiervan wordt er een indicatie gegeven of het voor u zinvol is om eventueel verder te gaan middels chiropractie.

Het behandelplan zal per individu verschillen, want niemand is hetzelfde. Chiropractoren beheersen vele verschillende behandeltechnieken waardoor mensen van alle leeftijden behandeld kunnen worden.

In veel praktijken is er op deze dag ook een secretaresse aanwezig, aan wie u vragen kunt stellen over bijvoorbeeld vergoedingen van verzekeraars of voor het maken van een afspraak. Kijk op www.dagtegenrugpijn.nl voor deelnemende praktijken. Het is per praktijk verschillend wanneer in november de rugscreenings plaatsvinden.

Uw gratis screening bij uw NCA-Chiropractor kan bij onze locaties in Horst (Praktijk Chiropractie, Kranestraat 33, 5961 GX Horst) en Venlo (Vividus centrum voor gezondheid, van Millenstraat 8, 5913 VL Venlo).

gratis screening bij uw Chiropractor